قدردانی مدیر حوزه‌‌های علميه از برگزاری موفق کنگره امناء الرسل

الأحد, 11 كانون1/ديسمبر 2022

مدیر حوزه‌ های علميه از زحمات و تلاش‌های عوامل برگزاری کنگره علمی و بین‌المللی امناءالرسل در عراق و ایران تقدیر به عمل آورد.

قدردانی مدیر حوزه‌‌های علميه از برگزاری موفق کنگره امناء الرسل

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ـ مدیر حوزه‌ های علميه از زحمات و تلاش‌های عوامل برگزاری کنگره علمی و بین‌المللی امناءالرسل در عراق و ایران تقدیر به عمل آورد.

آیت الله «علیرضا اعرافی» در نامه ای خطاب‌ به دبیر اين کنگره،‌ ضمن تقدیر از زحمات، تلاش‌ها و همت والای حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اسکندری با ابراز خرسندی از برگزاری  موفق کنگره امناءالرسل پیرامون شخصیت آیت الله سید محمد مهدی موسوی الخرسان، مساهمت نهادهای حوزوی، علمی و فرهنگی در برگزاری با شکوه و آبرومند این کنگره در قم و نجف را ستود و دستاوردهای ارزنده آن را مایه افتخار دانست.

آیت الله اعرافی خواستاراستمرار و ارتقاء این حرکت مبارک برای آینده شد.

گفتنی است کنگره علمی و بین‌المللی امناءالرسل به منظور توسعه و تبادلات علمی دو حوزه‌ بزرگ نجف اشرف و قم مقدس با ابتکار حوزه علمیه قم و همکاری اعتاب مقدس علوی و حسینی در عراق و نيز مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و نهادهای حوزوی علمی و فرهنگی در ایران از دو سال پیش با تجمیع آثار علمی، محقق بصیر آیت الله سید محمد مهدی موسوی الخرسان کلید خورد و پس از تدوين موسوعه ۴۶ جلدی ایشان، آبان و آذر امسال با حضور اندیشمدان، علما و صاحبان مقالات در نجف، قم‌ و مشهد برگزار گرديد.

 

منبع: خبرگزاری اهل‌بیت(ع) - ابنا

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

المجمع العالمي لأهل البيت (علیهم السلام)

المجمع العالمي لأهل البيت عليهم السلام، منظمة غير حكومية وعالمية شيعية تعنى بنشر معارف أهل البيت عليهم السلام وترسيخ الوحدة الإسلامية والعمل على اكتشاف وتنظيم أتباع العترة الطاهرة (ع) وتعليمهم ودعمهم.

أنشئت المنظمة علي يد نخبة من الشيعة ويشرف عليها الولي الفقيه والمرجعية الشيعية العليا.

قد قامت المنظمة منذ تأسيسها بدور إيجابي في المستوي العالمي في ترسيخ أسس الوحدة بين مختلف المذاهب الإسلامية.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

اتصل بنا

موضوع
البريد الإلكتروني
الرسالة
9+9=? قانون الضمان