معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع): برای اداره کشور باید بهترین فرد را انتخاب کنیم/ شکست اسرائیل در جنگ غزه از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است

قائم مقام دبیرکل و معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) تأکید کرد: مرتجعین منطقه برای عدم شرکت مردم ایران در انتخابات سرمایه گذاری کرده اند. لذا با این شرایط حضور در انتخابات بر اساس فرمایشات امام و رهبری، واجب شرعی و ملی است.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع): برای اداره کشور باید بهترین فرد را انتخاب کنیم/ شکست اسرائیل در جنگ غزه از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است

ـ نشست "ضرورت شرکت در انتخابات" پیش از ظهر امروز ـ چهارشنبه 26 خردادماه 1400 ـ در نمازخانه ساختمان مجمع جهانی اهل بیت(ع) در قـم برگزار شد.

در این نشست قائم مقام دبیرکل و معاون امور فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) است؛ نظامی که به دنبال آن است تا قوانین اسلام و اهل بیت(ع) را پیاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین «احمد احمدی تبار» با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب ایران گفت: استکبار جهانی از زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد با همه نیرو و امکانات در پی سرنگونی و براندازی بود و توطئه ها و غائله های بسیاری علیه انقلاب ایجاد کرد.

وی افزود: به برکت ایمان مردم و خون شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پابرجا ماند و در زمینه های مختلف توانست استکبار جهانی را دچار شکست های پی در پی کند.

قائم مقام دبیرکل و معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، نفوذ و جنگ نرم را از شیوه های مقابله استکبار با انقلاب ایران برشمرد و درباره جایگاه کنونی جبهه مقاومت در دنیا عنوان کرد: در جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل، سه کشور عربی از رژیم صهیونیستی شکست خوردند و آنان تصور نمی کردند که بتوانند در مقابل اسرائیل ایستادگی کنند. اما امروز اسرائیل در برابر جریان مقاومت در غزه به زانو درآمد و شکست اسرائیل در جنگ غزه از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است.

وی درباره موفقیت های ایران در بخش های مختلف اظهار داشت: در علوم هسته ای، صنایع موشکی، فناوری نانو، سلول های بنیادی و در عرصه های مختلف، شاهد پیشرفت ایران اسلامی هستیم و همه این موفقیت ها از برکات انقلاب است.

حجت الاسلام احمدی تبار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال در قم شاهد سه انتخابات؛ ریاست جمهوری، شوراها و مجلس خبرگان هستیم. برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افرادی ثبت نام کردند و هفت تن از آنان احراز صلاحیت شدند. وظیفه ما این است تا درست بررسی کرده و بهترین فرد را انتخاب کنیم و پس از انتخاب، مطالبه گر بوده و فرد منتخب را حمایت کنیم.

وی افزود: تلاش دشمن بر این است که حضور مردم در انتخابات کم رنگ باشد و مردم به پای صندوق ها نروند. متدینین باید دغدغه حضور در انتخابات را داشته باشند و سخن افراد وطن دوست این است که ایران باید حفظ شود چون اگر شکستی بر ایران وارد شود، دشمنان نمی گذارد ایرانی باقی بماند.

قائم مقام دبیرکل و معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) تأکید کرد: اطراف ایران را دشمنان احاطه کرده اند و مرتجعین منطقه برای عدم شرکت مردم ایران در انتخابات سرمایه گذاری کرده اند. لذا با این شرایط حضور در انتخابات بر اساس فرمایشات امام و رهبری، واجب شرعی و ملی است و ضرورت دارد علاوه بر شرکت خود در انتخابات، دیگران را نیز به این کار توصیه کنیم.

وی درباره ضرورت شرکت در انتخابات شورا گفت: همیشه از وضعیت شهر و خیابان ها گله و شکایت می کنیم؛ اما می توانیم با انتخاب اعضای شورای قوی و با آراء زیاد، شهری زیبا داشته باشیم. انتخاب اعضای شورای شهر مهم است و باید دقت و بررسی ویژه ای در این امر مبذول کنیم.

حجت الاسلام احمدی تبار درباره انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در قم اظهار داشت: باید با بررسی و مطالعه، فرد اصلح را در بین کاندیداهای میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری قم انتخاب کنیم. کار خبرگان رهبری حساس و ارزشمند است. پس از رحلت امام، امت اسلامی نگران بود و پس از انتخاب آیت الله العظمی خامنه ای، امت امیدوار شدند؛ گرچه روح الله رفت اما اعضای خبرگان رهبری روح الامینی انتخاب کردند و به مردم آرامش دادند.

المجمع العالمي لأهل البيت (علیهم السلام)

المجمع العالمي لأهل البيت عليهم السلام، منظمة غير حكومية وعالمية شيعية تعنى بنشر معارف أهل البيت عليهم السلام وترسيخ الوحدة الإسلامية والعمل على اكتشاف وتنظيم أتباع العترة الطاهرة (ع) وتعليمهم ودعمهم.

أنشئت المنظمة علي يد نخبة من الشيعة ويشرف عليها الولي الفقيه والمرجعية الشيعية العليا.

قد قامت المنظمة منذ تأسيسها بدور إيجابي في المستوي العالمي في ترسيخ أسس الوحدة بين مختلف المذاهب الإسلامية.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

اتصل بنا

موضوع
البريد الإلكتروني
الرسالة
6-2=? قانون الضمان