نشست "معرفت و ولایت در مکتب حضرت معصومه و امام رضا علیهما السلام" برگزار شد

الإثنين, 13 حزيران/يونيو 2022

نشست مجازی و بین المللی با عنوان "معرفت و ولایت در مکتب حضرت معصومه و امام رضا علیهما السلام"، با مرتبطین مجمع جهانی اهل بیت(ع) در حوزه زن و خانواده برگزار شد.

نشست

همزمان با ایام دهه کرامت، نشست مجازی و بین المللی با عنوان "معرفت و ولایت در مکتب حضرت معصومه و امام رضا علیهما السلام"، با مرتبطین مجمع جهانی اهل بیت(ع) در حوزه زن و خانواده برگزار شد.

این نشست مجازی با حضور مرتبطین فعال در حوزه زن و خانواده از کشورهای جمهوری آذربایجان، عراق، پاکستان، هندوستان، مکزیک، کامرون، انگلستان، تونس، یمن، فلسطین، افغانستان، کوزوو، نروژ، اندونزی و لبنان برگزار شد.

نشست مجازی "معرفت و ولایت در مکتب حضرت معصومه و امام رضا علیهما السلام" با مشارکت آستان قدس رضوی روز شنبه 21 خردادماه از ساعت 18 به وقت تهران آغاز شد و تا ساعت 21 ادامه داشت.

" رابطه ولایتمدارانه حضرت معصومه و امام رضا(ع)"، "الگوهای رفتاری بانوان در سیره حضرت معصومه(س)"، "سبک زندگی رضوی در جامعه امروز شیعیان"، "علی بن موسی الرضا(ع) محور وحدت و کرامت"، "دختران امروز؛ مادران فردا" ، " دختر اهل بیت(ع)" و "بانوی الگو در مکتب رضوی"، عناوین و موضوعاتی بودند که 14 تن از سخنرانان به زبانهای فارسی، عربی، انگلیسی و اسپانیولی به ارایه دیدگاه های خود پرداختند.

همچنین در این نشست خانم دکتر «ایران رکن آبادی» مشاور معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ضمن تبریک میلاد و خیر مقدم به حضّار از مشارکت میهمانان در این وبینار قدردانی کرد.

در پایان برنامه، پس از ارتباط مستقیم با آستان قدس رضوی و قرائت زیارت امین الله از راه دور، میهمانان از فضای معنوی و روحانی حرم علی بن موسی الرضا(ع) و سخنرانی مبلغ زباندان آستان قدس رضوی بهره مند گردیدند.

گفتنی است ایجاد هم افزایی و هم گرایی میان بانوان پیرو اهل بیت(ع) و تقویت انگیزه و اراده در فعالیتهای حوزه زنان و خانواده با تأسی به سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در هجرت و کاشت بذر علم و معرفت در دل انسان های آزاده از اهداف این نشست بود.

 

001.jpg

 

003.jpg

 

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

المجمع العالمي لأهل البيت (علیهم السلام)

المجمع العالمي لأهل البيت عليهم السلام، منظمة غير حكومية وعالمية شيعية تعنى بنشر معارف أهل البيت عليهم السلام وترسيخ الوحدة الإسلامية والعمل على اكتشاف وتنظيم أتباع العترة الطاهرة (ع) وتعليمهم ودعمهم.

أنشئت المنظمة علي يد نخبة من الشيعة ويشرف عليها الولي الفقيه والمرجعية الشيعية العليا.

قد قامت المنظمة منذ تأسيسها بدور إيجابي في المستوي العالمي في ترسيخ أسس الوحدة بين مختلف المذاهب الإسلامية.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

اتصل بنا

موضوع
البريد الإلكتروني
الرسالة
3*4=? قانون الضمان