آیت الله دری نجف آبادی: این قبیل جنایات، حاکی از عجز سردمداران کاخ سفید و اشغالگران قدس شریف است

الأربعاء, 03 كانون2/يناير 2024

نائب رئیس مجمع جهانی اهل‌البیت(ع) با اشاره به ترور «صالح العاروری» بیان داشت: این قبیل جنایت‌ها و هزاران جنایت دیگر صهیونیست‌ها در طول 75 سال گذشته و 3 ماه از جهاد بزرگ طوفان الاقصی، نشان‌دهنده عمق عجز و کوردلی و جنایت پیشگی سردمداران کاخ سفید و اشغالگران قدس شریف است.

آیت الله دری نجف آبادی: این قبیل جنایات، حاکی از عجز سردمداران کاخ سفید و اشغالگران قدس شریف است

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ـ در پی ترور «صالح العاروری» معاون دفتر سیاسی جنبش حماس، بیانیه‌ی آیت الله «دری نجف آبادی» نائب رئیس مجمع جهانی اهل‌البیت(ع) و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی منتشر شد.

متن بیانیه ایشان به شرح زیر است:

سم الله العزیزالمنتقم


بار دیگر دست جنایتکاران صهیونیزم از آستین بیرون آمد و یکی از فرماندهان رشید حماس شهید صالح  العاروری و دو نفر از فرماندهان گردان های القسام را با همدستی آمریکا در بیروت مظلومانه ترور کرده و به شهادت رساند.

این جنایت وحشتناک در ایام سالگرد شهادت فرماندهان عالیقدر جبهه مقاومت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی رضوان الله علیهم انجام گرفت.

این قبیل جنایت ها و هزاران جنایت دیگر صهیونیست ها در طول 75 سال گذشته و 3 ماه از جهاد بزرگ طوفان الاقصی نشان دهنده عمق عجز و کور دلی و جنایت پیشگی سردمداران کاخ سفید و اشغالگران قدس شریف است.

البته کارنامه سیاه و کثیف و جنون آمیز این جنایتکاران از آغاز بر مبنای ترور ، وحشت ، قتل ، غارت و آواره کردن ملت مظلوم فلسطین استوار بوده .

بدون تردید این نوع جنایات:

اولاً نشان دهنده ورشکستگی سیاسی و اخلاقی و حقوقی جنایتکاران است.

ثانیاً برای ایجاد رعب و وحشت در میان ملت قهرمان و شجاع فلسطین و فرماندهان فداکار و مظلوم فلسطین و سایر رزمندگان جبهه مقاومت است.

ثالثاً ماهیت پلید جنایتکاران و حامیان آنها را نشان می دهد.

رابعاً دلیل ضعف و کینه توزی دشمنان اسلام است.

بدون تردیدجبهه مقاومت باید همچنان هوشیارانه در جهت تحقّق آرمانهای بزرگ اسلامی و انقلابی و ملت مظلوم فلسطین مجاهدت نماید و با صبر و بردباری و اعتماد به نفس و اتکال علی الله انتقام لازم را از جنایتکاران بگیرد و کانونهای توطئه و خیانت و رگ های حیاتی آنها را هدف قرار دهد و لانه فساد و فحشا و جنایت را درهم بشکند و در عین حال بر هوشیاری و مراقبت خود و حفظ سرمایه های عظیم اسلامی و ملّی کوشا باشد «  إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ».

البته خداوند وعده پیروزی و عزّت داده و شهدای ما نیز در پیشگاه خداوند مقامی بلند خواهند داشت .« وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ» .

اینجانب شهادت این عزیزان و سایر شهدای فداکار و مظلوم غزّه و لبنان و فلسطین و یمن و عراق و سوریه و جمهوری اسلامی ایران و سایر فرزندان عزیز جبهه مقاومت را تبریک و و تسلیت عرض می کنم.

سلامتی تمامی اردوگاه مقاومت و فرزندان دلیر اسلام را از خداوند منّان مسئلت دارم و برای همه عزیزان و جانبازان و مجروحان و مصدومان طلب عافیت می نمایم.

همه انسانهای آزادی‌خواه عالم را به یاری فرزندان غیور جبهه مقاومت و غزّه فرا می خوانم.

سلامتی و عافیت را برای رهبران مقاومت و حزب الله و انصار یمن و حشد الشعبی و دیگر عزیزان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

از خداوند منّان طول عمر با برکت را برای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

خداوند بزرگ ما را در این امتحان سخت پیروز و سربلند فرماید. انشاالله و قلب نورانی ولی عصر ارواحنا فداه را از همه ما خشنود نماید . بفضله و منه و روح امام و همه شهیدان را در اعلی علیین مقام دهد.

دری نجف آبادی

نائب رئیس مجمع جهانی اهل البیت (ع) و

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک

 

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

المجمع العالمي لأهل البيت (علیهم السلام)

المجمع العالمي لأهل البيت عليهم السلام، منظمة غير حكومية وعالمية شيعية تعنى بنشر معارف أهل البيت عليهم السلام وترسيخ الوحدة الإسلامية والعمل على اكتشاف وتنظيم أتباع العترة الطاهرة (ع) وتعليمهم ودعمهم.

أنشئت المنظمة علي يد نخبة من الشيعة ويشرف عليها الولي الفقيه والمرجعية الشيعية العليا.

قد قامت المنظمة منذ تأسيسها بدور إيجابي في المستوي العالمي في ترسيخ أسس الوحدة بين مختلف المذاهب الإسلامية.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

اتصل بنا

موضوع
البريد الإلكتروني
الرسالة
8+1=? قانون الضمان