خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) یک فرصت است

دوشنبه, 09 مهر 1403

دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) فرصتی است که اگر آن را غنیمت نشماریم این فرصت از دست ما خارج می شود.

 
خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) یک فرصت است

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) - آیین تجلیل و تکریم از خادمان اربعین حسینی روز دوشنبه نهم مهرماه ۱۴۰۳ از سوی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در تهران برگزار شد.

مجتبی کریمی دبیر ستاد مرکزی اربعین در این مراسم گفت: همه دست‌اندرکاران اربعین خادم هستند و فرماندهی عملیات اربعین با حضرت ولیعصر(عج) است. ایشان اربعین را هدایت می کنند و به خوبی جلو می برند.

وی افزود: خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) فرصتی است که اگر آن را غنیمت نشماریم این فرصت از دست ما خارج می شود.

کریمی اظهار داشت: امسال شعار ستاد مرکزی اربعین "امنیت، سهولت، عزت، سلامت و معنویت" بود و مسئولان ستاد مرکزی اربعین تلاش کردند مأموریت خود را به بهترین شکل به پایان برسانند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین بیان کرد: در جمعیت چند میلیونی که از جمهوری اسلامی ایران امسال عازم اربعین شدند فقط دو نفر بر اثر گرمازدگی از دنیا رفتند که اگر آن را با آمارهای دیگر در دیگر کشورها مقایسه کنیم قابل توجه است و می توان به عنوان یک الگو در دنیا ارائه کرد.

 

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
5+1=? کد امنیتی