تجهیز کتابخانه عمومی کاظمیه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد

دوشنبه, 02 مهر 1403

با هف ترویج فرهنگ کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های فعال، آثار مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به مکتبة الکاظمیه العامه اهداء گردید.

تجهیز کتابخانه عمومی کاظمیه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) - با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های فعال، آثار مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به مکتبة الکاظمیه العامه اهداء گردید. 

مدیرکل خدمات فرهنگی و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اعلام این خبر افزود: یکی از فعالیت‌های انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) کمک به ترویج فرهنگ کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های فعال در این حوزه می‌باشد که بر این اساس، با شناسایی کتابخانه عمومی الکاظمیه و در راستای تقویت این کتابخانه، آثار مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به کتابخانه مذکور اهداء گردید. 

«مصطفی بهبهانی‌پور» در ادامه اشاره کرد: کتابخانه مذکور یکی از کتابخانه‌های قدیمی در شهر بغداد است که از سال 1947 میلادی تاکنون در حال فعالیت می‌باشد و توانسته فعالیت خود را در عرصۀ توسعه‌ی فرهنگ کتابخوانی ادامه دهد. کتابخانه عمومی کاظمیه هم اکنون برنامه‌های مختلفی برای تشویق مردم و به ویژه جوانان عراق به کتابخوانی و برگزاری نشست‌های علمی اجرا و دنبال می‌نماید.

وی در پایان اشاره کرد: انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) آمادگی دارد تا از کتابخانه های فعال و موثر در ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه فعالیت های فرهنگی حمایت نماید.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
4-1=? کد امنیتی