اجلاسیه سالیانه مبلغان مجمع اهل بیت(ع) عراق در شهر نجف اشرف برگزار شد

چهارشنبه, 13 تیر 1403

اجلاس سالیانه مبلغان مجمع اهل بیت(ع) در حرم مطهر حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

اجلاسیه سالیانه مبلغان مجمع اهل بیت(ع) عراق در شهر نجف اشرف برگزار شد

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) - اجلاسیه سالیانه مبلغان مجمع اهل بیت(ع) عراق با حضور آیت الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در رواق حضرت آمنه(س) در صحن حضرت زهرا(س) در حرم مطهر حضرت امیرالمومنین(ع) در شهر نجف اشرف، برگزار شد.

نخستین برنامه این اجلسیه که بیش از ۴۵۰ مبلغ در آن حضور یافتند، تلاوت قرآن کریم توسط قاری بین المللی کریم منصوری و سپس قرائت زیارت امین الله بود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد رضا آل ایوب» مدیر مجمع اهل بیت(ع) عراق با عرض خیر مقدم به مبلغان، بر اهمیت این اجلاسیه تاکید کرد و به تلاش های این مجمع برای پشتیبانی از مبلغان و فعالیت های تبلیغی در عراق اشاره کرد.

شیخ «علی نجفی» فرزند آیت الله العظمی شیخ بشیر نجفی در بخش دیگری از اجلاسیه، پیام مرجعیت را قرائت کرد که در این پیام با گرامیداشت نقش بزرگان مبلغان در هدایت قلوب به اسلام اصیل، توصیه هایی به آنها ارائه شده بود.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
6*7=? کد امنیتی