دو انتصاب دیگر در معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع)

"سرپرست اداره کل آموزش" و "سرپرست اداره کل فضای مجازی" در معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) منصوب شدند.

 

آیت الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مراسم معارفه ای که پیش از ظهر امروز دوشنبه 28 تیر 1400 در قـم برگزار شد، حکم حجت الاسلام والمسلمین «ولی الله معدنی پور» سرپرست اداره کل آموزش و آقای «حسن صدرایی عارف» سرپرست اداره کل فضای مجازی را به آنان اعطاء کرد.

متن حکم معاون علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) به حجت الاسلام والمسلمین «ولی الله معدنی پور» به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله معدنی پور دام عزه

نظر به تصویب نمودار جدید سازمانی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، حضرتعالی که بحمدالله برخوردار از تجربه و شایستگی علمی و اجرایی هستید، جنابعالی را به سمت سرپرستی اداره کل آموزش منصوب می نمایم.

امید است که با اتکال به خداوند و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و بهره گیری از تجربیات خود و مشورت با متخصصین و استفاده از همه ظرفیت های مجمع و مرتبطین آن با در نظر قرار دادن رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت دام ظله العالی، اداره کل آموزش را در دو حوزه معرفتی و کاربردی به صورت حضوری و مجازی با برنامه ریزی دقیق، علمی و کارآمد به بهترین نحو اداره نمایید.

از خداوند توفیقات روزافزون برای شما و همکارانتان را مسئلت دارم.

 

احمد احمدی تبار

معاون علمی و فرهنگی

 

28.jpg

 

همچنین متن حکم معاون علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) به آقای «حسن صدرایی عارف» به شرح زیر است:

باسمه تعالی

برادر بزرگوار جناب آقای حسن صدرایی عارف دام عزه

نظر به تصویب نمودار جدید سازمانی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، حضرتعالی که بحمدالله برخوردار از تجربه و شایستگی علمی و اجرایی در حوزه فضای مجازی هستید، جنابعالی را به سمت سرپرستی اداره کل فضای مجازی منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و بهره گیری از تجربیات خود و مشورت با متخصصین در حوزه فضای مجازی و استفاده از همه ظرفیت های مجمع و مرتبطین آن با در نظر قرار دادن رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت دام ظله العالی، بتوانید تحول اساسی در حوزه فضای مجازی ایجاد نموده و شبکه سازی انسانی و رسانه ای با تولیدات محتوایی غنی، قابل رقابت و مرجعیت مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام را در فضای مجازی تحقق بخشید.

از خداوند توفیقات روزافزون را برای شما و همکارانتان را مسئلت دارم.

 

احمد احمدی تبار

معاون علمی و فرهنگی

 

29.jpg

 

 

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
6+7=? کد امنیتی